Friday, February 20, 2015

کاربردها و مزایای پیامک در کلینیک های ترک اعتیاد


addictionn



کار در مراکز و کلینیک های ترک اعتیاد مستلزم رعایت و در نظر گرفتن شرایط ویژه ای است.ارائه مشاوره های تخصصی به همراه درمان پزشکی کار در کلینیک های ترک اعتیاد را پیچیده تر می کند.یکی از ملزومات کار در این مراکز امکان ارتباط دائم و تحت نظر گرفتن بیمار است.وضعیت روحی و روانی بیمار باید در دوره های منظم تحت کنترل باشد و از او حمایت و پشتیبانی لازم به عمل آید.تنها در این صورت است که می توان پروسه ترک اعتیاد را به بهترین شکل ممکن طی کرد و نام و اعتبار کلینیک خود را افزایش داد. استفاده از پنل پیامک در کلینیک ترک اعتیاد یکی از موثرترین راه ها در ارتقا ارتباط با مراجعین و بهبود خدمات است. در ادامه این مقاله به بررسی راهکارها و مزایای پیامک در کلینیک های ترک اعتیاد می پردازیم.


تعامل روزمره


فردی که به مواد مخدر دچار است نیاز دارد تا در طی دوران درمان این احساس را داشته باشد که مورد حمایت و پشتیبانی قرار دارد.بیمار نباید تصور کند که مورد بی توجهی قرار گرفته و از وی غفلت شده.یکی از راه های موثر در ارتباط با فرد بیمار ارسال نکات به صورت روزمره است.شما با نصب پنل پیامک قادر خواهید بود تا با صرف کمترین هزینه هر روزه نکات سودمند  انگیزه بخشی را به بیماران ارسال کنید.ارسال این گونه پیامک ها علیرغم هزینه ناچیز,تاثیر به سزایی در ذهن فرد خواهد گذاشت.

یادآوری


یکی دیگر از کاربردهای پیامک در کلینیک های ترک اعتیاد امکان یادآوری قرار ها و وقایع است.شما می توانید هنگام مراجعه و ثبت نام بیمار در کلینیک از او بخواهید تا شماره خود را برای برقراری ارتباط ثبت کنید.از طریق پنل پیامک می توانید زمان واریز هزینه ها,زمان برگزاری جلسات و کلاس ها,زمان اتمام قرارداد ها و...را به افراد گوشزد کنید و از فراموشی های احتمالی جلوگیری کنید.

سامانه پیام کوتاه


سامانه پیام کوتاه رادین اس ام اس به شما امکان می دهد تا با ایجاد یک سامانه پیامکی تعامل و ارتباط خود با مراجعین را به حداکثر برسانید و با بهبود خدمات خود رضایت افراد را به همراه آورید.می توانید امکان ثبت نظرات,پیشنهادات و انتقادات پیامکی را برای کلینیک خود فعال کنید,می توانید به بیماران امکان دهید تا سوالات خود در مورد مسائل مختلف را ثبت کنند,می توانید از بازخوردهای مراجعین و نقاط ضعف و قوت و از عملکرد همکاران آگاه شوید.همچنین می توانید با ایجاد گزینه پرسش های متداول,به بیمار امکان دهید تا بدون صرف هزینه پاسخ بسیاری از سوالات خود در مورد انواع اعتیاد,شیوه های ترک اعتیاد,مدت زمان ترک,هزینه ها و...را دریابند.ایجاد سامانه پیامکی موجب افزایش رضایت افراد از مشتری می شود و خود به نحوی تبلیغ غیرمستقیم کلینیک نیز محسوب می شود. همان طور که در بالا مشاهده کردیم کارکرد اصلی پنل پیامک در کلینیک های ترک اعتیاد ارتقا ارتباط با بیماران و بهبود خدمات است.تعامل دائم با فرد معتاد در طی دوره درمان نه یک انتخاب بلکه یک الزام است.تنها در صورت برقراری ارتباط مناسب و ارائه حمایت و دلگرمی به بیمار می توان از ترک اعتیاد اطمینان داشت. پنل پیامک رادین با سابقه درخشان در ارائه سامانه پیامکی و ارائه مشاوره های متناسب با کسب و کار شما راهی مطمئن و تاثیر گذار در رونق کار و افزایش درآمد شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کاربردها و مزایای پیامک در کلینیک های ترک اعتیاد




,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.