Saturday, February 21, 2015

کاربرد و مزایای پیامک در کارخانه ها و صنایع خودروسازی


کاربرد و مزایای پیامک در کارخانه ها و صنایع خودروسازی


کارخانه ها و ضنایع خودروسازی یکی از حوزه هایی است که افراد بسیاری در جامعه با آن شر و کار دارند.با توجه به افزایش تنوع در خودروها در سال های اخیر,افراد بر خلاف گذشته با انتخاب های گوناگونی روبه رو هستند که این مساله گاه موجب سردرگمی خریداران می شود.بسیاری از افراد تمایل دارند تا همواره در جریان آخرین اخبار خودروسازی باشند تا متناسب با سلیقه و بودجه خود خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.همچنین فرآیند اطلاع رسانی در هنگام خرید و پس از خرید نیز ادامه دارد.

پنل پیامک در این مسیر گزینه ای مناسب و منطقی برای ارائه خدمات است.در ادامه این مقاله خواهیم دید که به کارگیری پنل پیامک چگونه می تواند بخش قابل توجهی از کارها را برای شما تسهیل کند و رضایت شما و مشتریان را به همراه داشته باشد.


معرفی و اطلاع رسانی خودرو


خرید و سرمایه گذاری در بخش خودرو برای بسیاری از افراد یکی از بازارهای جذاب محسوب می شود.بسیار تمایل دارند تا به سرعت در جریان طرح های جدید فروش قرار گیرند تا قبل از پر شدن ظرفیت نسبت به خرید اقدام نمایند.

همچنین افراد علاقه مند به خودرو تمایل دارند تا در جریان جدیدترین محصولات شرکت های خودروسازی باشند.شما با استفاده از پنل پیامک می توانید به افراد امکان دهید تا در سامانه پیامکی مختص به شرکت شما ثبت نام کنند و از زمان آغاز طرح های فروش خودرو آگاه شوند.همچنین در مناسبت های خاص همچون اعیاد می توانید شرایط فروش ویژه را به اطلاع افراد برسانید.بدین ترتیب به سادگی و بدون صرف هزینه می توانید برای محصولات نوین خود بازاریابی کنید و میزان فروش خود را افزایش دهید.

اطلاع رسانی در مورد ثبت نام


یکی از دغدغه های همیشگی افراد پس از ثبت نام اطلاع از مراحل باقی مانده و ساز و کار تحویل خودرو می باشد.ثبت نام کنندگان تمایل دارند تا زمان دقیق تحویل خودرو خود را بدانند.با استفاده از پنل پیامک می توانید به سادگی تاریخ رسید دعوتنامه تحویل خودرو و یا تاریخ تحویل خودرو را به اطلاع مشتریان برسانید.بدین ترتیب از برقراری تماس تلفنی که مستلزم صرف وقت و هزینه بسیار است جلوگیری می کنید و حضور فیزیکی افراد در نمایندگی ها را که خود موجب اتلاف وقت می شود را کاهش دهید.همچنین در مدت باقی مانده تا تحویل خودرو می توانید برخی نکات اساسی مربوط همچون مشخصات فنی خودرو,زمان واریز مابقی مبلغ و...را به اطلاع مشتری برسانید.این امر علاوه بر کم کردن حجم کار شرکت,رضایت مشتریان را نیز به همراه دارد.

پاسخگویی به سوالات


یکی از معضلاتی که نمایندگان شرکت های خودروسازی با آن روبه رو هستند رجوع بیش از حد افرادی است که سوالات متداولی دارند که به سادگی قابل پاسخگویی بوده و نیازی به حضور فیزیکی و اتلاف وقت ندارد. سود مشارکت,شرایط انصراف از خرید,مشخصات فنی خودرو,تفاوت مدل های خودرو,مدت زمان گارانتی خودرو و...نمونه ای  از این سوالات هستند.شما می توانید با ایجاد یک سامانه پیامکی بخشی به نام سوالات متداول ایجاد کنید و به مشتری امکان دهید تا پاسخ بسیاری از سوالات خود را به سادگی و بدون نیاز به اتلاف وقت و هزینه دریابند.همچنین این سامانه حجم کار شرکت را سبک می کند و راندمان کار را افزایش می دهد.

نظرسنجی


یکی دیگر از بخش های مهم و حائز اهمیت در شرکت های خودروسازی آگاهی از راندمان و نقاط قوت و ضعف بخش های مختلف است.قسمت های مختلف یک شرکت خودروسازی از شروع ساخت خودرو تا خدمات پس از فروش به نوعی به یکدیگر وابسته اند به طوری که در صورت بروز نقض در یکی از بخش ها,بازدهی سایر قسمت ها نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.از این رو بررسی رضایت مشتری از خدمات و کیفیت خودرو برای شرکت های خودروسازی امری ضروری است.پنل پیامک به  خریداران امکان می دهد تا به راحتی,بدون صرف هزینه و با صرف کمترین زمان نظر خود را در مورد خدمات پس از فروش,کیفیت خودرو,مشکلات و مزایا و...ابراز کنند.بدین ترتیب شرکت خودروسازی قادر است تا از عملکرد نمایندگی های مختلف خود در سراسر کشور آگاه باشد و در صورت خدمات و یا کار ضعیف یک نمایندگی اقدامات لازم را انجام دهد.پنل پیامک رادین با ارائه بالاترین کیفیت و بیشترین خدمات در مقایسه با سایر پنل های پیامکی بهترین انتخاب شما خواهد بود.خدمات پنل پیامکی رادین با فروش پنل پیامک به پایان نمی رسد.رادین یک مشاور متخصص و مطمئن برای شماست.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کاربرد و مزایای پیامک در کارخانه ها و صنایع خودروسازی




,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.