Friday, February 20, 2015

مزایای پیامک در کلینیک های روانشناسی


Psychology





آنچه که اساس کار در کلینیک های روانشناسی و مشاوره را تشکیل می دهد ارتباط است.تنها با برقراری ارتباط مناسب با مراجع است که می توان او را به دقت روانکاوی کرد.در واقع تعامل و ارتباط عنصر اصلی در روانشناسی محسوب می شود. استفاده از پنل پیامک و ارتباط پیامکی در کلینیک های روانشناسی رو به افزایش است.پنل پیامک نه تنها به نظم و هماهنگی کلینیک ها کمک می کند,رضایت مراجعین را افزایش می دهد و بر اعتبار شما خواهد افزود.شما تاثیرات مثبت بهره گیری از پنل پیامک در کلینیک خود را به خوبی احساس خواهید کرد. در ادامه این مقاله به بررسی برخی از کاربردهای پیامک در کلینیک های روانشناسی می پردازیم.


معرفی و تبلیغات


امروزه با گسترش شهرنشینی و تغییر شیوه زندگی و تحولات اساسی در بنیان های جامعه نیاز شهروندان به مشاوره رو به افزایش است.متاسفانه یکی از مشکلات رایج میان افراد ذهنیت منفی نسبت به رجوع به روانشناس است.شما می توانید با استفاده از پنل پیامک استراتژی خاص و منحصر به فردی را در جذب مشتری به کار گیرید.پنل پیامک به شما امکان می دهد تا خدمات و منافع مراجعه به کلینیک روانشناسی را به افراد معرفی کنید و بسیاری از افراد را که به دنبال راه حلی برای مشکلات خود بوده اند را جذب کنید.گاه بسیاری از افراد علیرغم تمایل برای گرفتن مشاوره به دلیل عدم آگاهی از مراکز معتبر اطراف خود به مشاور رجوع نمی کنند.پنل پیامک به شما امکان می دهد تا به تفکیک کد پستی,منطقه و جنسیت مرکز مشاوره خود را به دیگران معرفی کنید.

سامانه پیامکی مشاوره


برای تبلیغ همیشه ارسال آدرس و تلفن تماس کلینیک مشاوره بهترین راه جذب افراد نیست.گاه استفاده از روش های غیرمستقیم می توانید بسیار موثر تر باشد.شما می توانید از طریق پنل پیامک یک سامانه پیامکی مشاوره ایجاد کنید و به علاقه مندان امکان دهید تا برخی از برخی مشکلات و راه حل های رایج به طور محدود مطلع شوند.این روش موجب می شود تا بسیاری از افراد ی که برای مراجعه به کیلینیک مشاوره دو دل هستند تصمیم خود را قطعی کنند و البته کلینیک شما را به عنوان یک مرکز مدرن و با کیفیت انتخاب کنند. برای نمونه می توانید در سامانه پیامک خود بخشی به عنوان مشکلات رایج عاطفی و راه حل های روانکاوی,روانپزشکی و ...را معرفی کنید و در پایان کلینیک خود را معرفی کنید. حتی می توانید در تبلیغات انبوه پیامکی و غیرپیامکی نیز سامانه خود را به عنوان مشاوره رایگان پیامکی معرفی کنید و از این طریق بسیاری از افراد را به مرکز درمانی خود جذب کنید.

یادآوری قرارها


اساس جریان کار در مراکز مشاوره بر تعیین وقت مشاوره مبتنی است.از این رو وقت شناسی در کلینیک ها امری حیاتی است.چه بسا مراجعه زودتر و یا دیر تر از موعد مراجعین می تواند موجب بروز مشکلات بسیاری شود.از سوی دیگر یادآوری قرارها و زمان رجوع فرد به کلینیک از طریق تلفن در بلند مدت هزینه قابل توجهی را در پی خواهد داشت.پیشنهاد ما به شما استفاده از پنل پیامک است.با استفاده از این پنل زمان رجوع فرد را یک الی دو روز قبل تر به او اعلام کنید.این کار موجب می شود تا از بسیاری از ناهماهنگی ها و بی نظمی ها پیشگیری کنید.همچنین نسبت به برقراری تماس تلفنی هزینه بسیار کمتری خواهید پرداخت.

ارسال نکات روانشناسی


می توانید از طریق سامانه پیامک درآمد زایی کنید.شما می توانید هنگام حضور مراجعین و یا در تبلیغات خود اشتراک مشاوره خود را نیز به افراد اطلاع رسانی کنید.برای نمونه زوج های جوانی که به نکات روانشناسی در مورد مسائل زناشویی علاقه دارند می توانند در سامانه پیامکی شما عضو شوند و به طور روزانه پیامک های در مورد نکات همسرداری دریافت کنند.این سامانه علاوه بر درآمد زایی,موجب هرچه بیشتر شناخته شدن کلینیک شما خواهد شد.همان طور که دیدیم پنل پیامک ابزاری تاثیرگذار و مقرون به صرفه در کلینیک های روانشناسی به شمار می آید. پنل پیامک رادین به شما کمک می کند تا مراجعین بیشتری را به کلینیک خود جذب کنید,هماهنگی و نظم کاری خود را افزایش دهید,در بسیاری از هزینه های خود صرفه جویی کنید و درآمد خود را افزایش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

مزایای پیامک در کلینیک های روانشناسی




,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.