Sunday, February 22, 2015

مزایای پیامک در آموزشگاه ها


مزایای پیامک در آموزشگاه ها

در سال های اخیر گسترش استفاده از فناوری های نوین و دسترسی همگانی عموم مردم به وسایل ارتباطی نوین همچون رایانه موجب تغییرات اساسی در مفهوم و روش آموزش شده است. فراگیر شدن استفاده از تلفن همراه شکل نوینی از آموزش را با خود به همراه آورده که به عنوان آموزش همراه نام دارد. در آموزش همراه افراد قادرند تا بدون محدویت زمان و مکان به یادگیری بپردازند.در واقع این روش مکمل و کمک کننده آموزش حضوری محصوب می شود. علاوه بر این به کارگیری پنل پیامک در آموزشگاه ها مزایای متعددی برای مدرسان و محصلان دارد که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم.



آموزش بدون توقف!


شرایط امروزه زندگی در شهرهای بزرگ موجب شده تا بخش قابل توجههی از وقت افراد به شکل بلااستفاده هدر رود. حتما تاکنون با کسالت و یا بی قراری افرادی که در ترافیک بدون صرف کار مفید منتظر هستند روبه رو شده اید.آموزش همراه به افراد امکان می دهد تا اوقات بلااستفاده خود را به مفیدترین لحظات خود تبدیل کنند.برای این کار هنگام ثبت نام از فرد بخواهید تا در صورت تمایل در بخش آموزش از راه دور آموزشگاه عضو شود.بدین ترتیب شما با ارسال نکات آموزشی از طریق پیامک یادگیری در هر لحظه و در هر مکان را برای افراد مهیا خواهید کرد.به عناون مثال اگر مدیر آموزشگاه زبان هستید می توانید به طور روزانه یک قاعده گرامری و یا یک لغت جدید را برای داوطلبان ارسال کنید.بدین ترتیب آموزش و یادگیری دیگر محدود به حضور معلم و مدرس به طور فیزیکی نخواهد بود بلکه معلم همواره در دسترسی علاقه مندان قرار دارد.مطمئنا این روش موجب بهینه سازی زمان و یادگیری موثر خواهد شد که طبیعتا موجب رضایت هنرجویان و افزایش تعداد افراد علاقه مند در آموزشگاه خواهد شد.

اطلاع رسانی


در دسترس بودن بودن تلفن همراه نسبت به سایر ابزارهای ارتباطی بر همگان امری مسلم و البته پراهمیت است.امروزه به سختی می توان افرادی را یافت که دستکم یک تلفن همراه نداشته باشد,همچنین بیشتر پیامک های دریافتی در مدت زمان کوتاهی خوانده می شود.این در حالیست که دسترسی افراد به اینترنت حتی در بزرگترین و پیشرفته ترین شهرها نسبت به تلفن همراه بسیار کمتر است و ارتباط های اینترنتی همچون ارسال ایمیل به طور قابل توجهی دیرتر و کمتر از پیامک مورد توجه افراد است.همه این دلایل ما را مجاب می کند تا برای اطلاع رسانی پیامک را بهترین ابزار بدانیم.اطلاع رسانی و تعامل با محصلان در آموزشگاه ها بسیار حیاتی است.به عنوان نمونه افراد تمایل دارند تا نتایج آزمون خود را به سرعت و به راحتی دریافت کنند.همچنین پیامک بهترین راه برای مطلع کردن افراد از برنامه های امتحانی,جلسات خاص,تغییر برنامه هاو...است.همچنین می توان از طریق پیامک با مدرسان و اساتید نیز به طور جداگانه در تماس بود و مواردی همچون زمان حضور,زمان واریز حقوق,تغییر کلاس های درسی و.. را اطلاع رسانی نمود.

معرفی خدمات و محصولات


یکی از دغدغه های مدیران و صاحبان آموزشگاه ها یافتن بهترین راه جذب افراد است.گاه علیرغم صرف هزینه زیاد مشاهد می شود که نتیجه مطلوب به دست نمی آید.تبلیغات کاغذی معمولا در نظر افراد جلو خوشایندی ندارد و تبلیغات ایمیلی نیز به سرعت و به طور خودکار در پوشه پیام های "مزاحمت آمیز"(اسپم) قرار می گیرد.در مقابل بازاریابی پیامکی به دریافت کننده امکان می دهد تا در هر زمانی که خود تمایل داشت پیامک را بخواند.از سوی دیگر بر اساس تحقیقات بیش از 93 درصد از پیامک های ارسالی به افراد به  طور کامل خوانده می شود.علاوه بر این ارسال پیامک نسبت به سایر راه های تبلیغاتی ابزاری بسیار ارزان شناخته می شود.ما به شما اطمینان می دهیم که تبلیغات پیامکی با به کارگیری متون و محتوای تاثیرگذار بهترین راه جذب افراد است. شما می توانید خدمات,کیفیت و  مزایای آموزشگاه خود را از طریق ارسال پیامک به دیگران اطلاع دهید و نتایج مثبت و اثر گذار آن را مشاهده کنید.ما به شما کمک می کنیم تا با ارسال پیامک های هدفمند و مشخص ساکنین محدوده آموزشگاه را از خدمات و محصولات خود آگاه کنید.یکی دیگر از راه های تاثیر گذار در جذب افراد ارسال کد تخفیف پیامکی است.در این رو شما با ارسال کد تخفیف به افراد پیشنهاد می کنید که در صورت ارائه کد و ثبت نام در آموزشگاه از تخفیف مشخصی بهره مند شوند. پنل پیام  رادین به شما کمک می کند تا  خدمات موسسه آموزشی خود را افزایش دهید,تبلیغات موثر داشته باشید و درآمد خود را بهبود بخشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

مزایای پیامک در آموزشگاه ها




,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.