Friday, February 20, 2015

مزایای پیامک در مزون ها


مزایای پیامک در مزون ها


برای علاقه مندان و صاحبان کسب و کار برگزاری مزون ها جذب مشتری و بازدید کننده اهمیتی دوچندان دارد. زیرا مزون ها معمولا به صورتی دوره ای برگزار می شوند و نکته کلیدی در افزایش درآمد از مزون ها جذب حداکثری مشتری است.انتخاب ابزار تبلیغاتی مناسب با مشاغل همان چیزی است که تفاوت در میزان جذب مشتری را مشخص می کند.همان گونه که برگزاری مزون ها به صورت دوره ای صورت می گیرد,تبلیغات مربوط به آن نیز باید بتواند در یک بازه زمانی مشخص بیشترین اطلاع رسانی را داشته باشد.در نتیجه تبلیغات موثر در مزون ها میبایست در مدت زمان کوتاهی بیشترین توجه فرد را جلب کند.نصب پنل پیامک و ارسال پیامک انبوه دقیقا تنها ابزاریست که به شما امکان می دهد تا در روزها و ساعات باقی مانده به برگزاری مزون  خود را به افراد اطلاع رسانی کنید و درآمد خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. در ادامه این مقاله به چگونگی کارکردهای پنل پیامک در مزون ها می پردازیم.


جذب مشتری


آنچه که تبلیغ از طریق ارسال پیامک را از سایر روش های تبلیغات متمایز می کند تاثیر آنی و بدون تاخیر پیامک در مخاطب است,خصیصه ای که برای جذب مشتری در مزون ها بسیاری ضروری است.تصور کنید که تبلیغ مزون از طریق ارسال ایمیل انبوه چه تاثیر دیرهنگام و کم بازدهی خواهد داشت,ایمیل ها معمولا با تاخیر نسبتا زیاد خوانده می شود حتی ممکن است ایمیل تبلیغاتی شما تنها پس از برگزاری مزون خوانده شود که دیگر سودی برای شما ندارد!در مقابل,بالغ بر نود و سه درصد از پیامک های ارسالی به افراد در همان دقایق اولیه خوانده می شوند.تلفن همراه بر خلاف سایر ابزارهای ارتباطی یکی از نزدیک ترین و شخصی ترین وسایل افراد محسوب می شود و هیچ فردی نمی تواند در برابر آن بی تفاوت باشد.شما می توانید در روزها و حتی ساعاتی قبل از برگزاری مزون زمان و مکان دقیق نمایش خود را به افراد به شکل انبوه ارسال کنید و مخاطبین خود را چند برابر کنید.

تخفیف بدهید,اعلام کنید,مشتری جذب کنید!


یکی از جذاب ترین پیشنهادات برای هر فرد بهره گیری از تخفیف های لحظه آخری است.پنل پیامک به شما امکان می دهید تا از این گزینه به مطلوب ترین شکل ممکن استفاده کنید و درآمد خود را افزایش دهید.می توانید در ساعات پایانی باقی مانده به برگزاری مزون به تمام افراد نزدیک به منطقه خود پیامکی مبنی بر امکان تخفیف در صورت بازدید از مزون ارائه دهید.قطعا این روش راهی مطمئن در جذب مشتری خواهد بود.

بازدید دائمی با پیامک


در مزون ها علاقه مند ساختن مشتری به بازدید مجدد در نمایش ها بعدی و افزایش وفاداری مشتری نکته ای کلیدیست.پنل پیامک علاوه بر اینکه به شما در جذب مشتری در مرتبه اول کمک می کند بلکه به شما کمک می کند تا مشتری در دفعات بعدی نیز از مزون شما بازدید کند.می توانید با ارائه فرم از مشتریان فعلی بخواهید تا در صورت تمایل به دریافت آخرین خبرها و آگاهی از زمان برگزاری مزون های بعدی شماره تلفن همراه خود را ثبت کنند.بدین ترتیب می توانید در دوره های زمانی مشخص آخرین اخبار مد را به اطلاع مشتریان و علاقه مندان برسانید.همچنین می توانید در مناسبت های خاص همچون زمان تولد افراد به آنها پیشنهاد تخفیف ارائه کنید.همچنین زمان برگزاری مزون خود را به افراد ارسال کنید و بدین ترتیب وفاداری مشتریان را افزایش دهید. اطلاع رسانی مناسب و ایجاد علاقه در افراد برای بازدید از مزون ها امری حیاتی و عامل اصلی کسب درآمد است. پنل پیامک رادین با بهره گیری از نیروی متخصص و ارائه خدمات متنوع و کارآ به شما امکان می دهید تا تعداد مشتریان خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید و درآمد خود را افزایش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مزایای پیامک در مزون ها




,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.