Tuesday, June 9, 2015

مزایای پنل اس ام اس در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری


مزایای پنل اس ام اس در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری


بازاریابی پیام کوتاه و صنعت بانکداری ذاتاً به هم پیوند خورده اند. پیام کوتاه یک روش رسمی برای ارسال پیامک و برقراری ارتباط است. پیام کوتاه یک شیوه معمول از ارتباطات است که توسط مشتریان گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد و به کمک آن می توان پیام مورد نظر را فوراً از فردی به فرد دیگر انتقال داد.صنعت بانکداری به بخشی از کسب و کار و تجارت تبدیل شده است که باید اطلاعات را به صورت فوری و آنی تولید کند. در صورتی که بانک ها نتوانند با مشتریان خود به سرعت ارتباط برقرار کنند و فوراً به تبادل اطلاعات مورد نیاز خود با مشتریان بپردازند، اکثر کسب و کارها با شکست مواجه خواهند شد.هم چنین توانایی ارسال پیام به مشتریان، مزایای زیادی برای صاحبان کسب و کار در بسیاری از زمینه ها دارد. اگر حساب مشتری به دلیل خالی بودن حساب و یا ایجاد تقلب و کلاه برداری در حساب بسته شود، بانک می تواند به سرعت به مشتری خود اطلاعات کافی را ارسال کند و در نتیجه اقدامات لازم را انجام دهد.


شروع فرآیند بازاریابی پیام کوتاه


اولبن مرحله برای شروع فرآیند بازاریابی پیام کوتاه به دست آوردن شماره تلفن مشتریان و کلیه افرادی که با کسب و کار شما در ارتباط هستند و می توانند به مشتریان شما بپیوندند، است. شماره تلفن افراد مورد نظر را می توانید از اطلاعات پروفایل مشتریان خود و یا از طریق شرکت های بازاریابی پیام کوتاه به دست آورید. مرحله بعدی راه اندازی قابلیت ارسال پیام اندوه به افراد مورد نظر و شماره تلفن های به دست آمده است. پیام های ارسالی باید کوتاه، مناسب و در ارتباط با خدمات مورد نظر شما باشند. هم چنین محتوای پیام ها باید پاسخگوی نیازهای مشتری باشد و اطلاعات لازم در مورد خدمات و سرویس هایی که ارائه می کنید را در اختیار مشتری قرار دهد. شما می توانید مشتریان خود را از شرایط استثنایی که بانک در مدت زمان محدود ارائه می کند، آگاه سازید. به کمک پیام کوتاه این امکان وجود دارد که به اطلاع مشتریان خود برسانید در صورت خرید از فروشگاه ها و پرداخت پول با استفاده از کارت بانکی می توانند از تخفیف بهره مند شوند. هم چنین می توانید اطلاعات لازم در مورد دیگر تخفیف ها و سرویس هایی که ارائه می دهید را در اختیار مشتری قرار دهید. از جمله این سرویس ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • روش های سرمایه گذاری

  • حساب های بازنشستگی

  • شرایط پس انداز

  • وام

  • کارت های اعتباری

  • اطلاعات آموزشی مالی


موارد زیر را از دست ندهید:


 

بانک ها باید با شکل های مختلفی از رسانه های اجتماعی مانند اینترنت و بازاریابی پیامکی با افراد در ارتباط باشند. هر کسی باید تاوان شکست خود را بدهد. مشتریان می خواهند که سرویس و خدمات 24 ساعته از بانک دریافت کنند و بانک تمامی اطلاهات را فوراً در اختیار آن ها قرار دهد. پیام کوتاه بانک را قادر می سازد تا چنین خدماتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و به مشتریان اطمینان خاطر می دهد که بدانند در هر زمانی که آن ها به بانک نیاز داشته باشند بانک در اختیار آن ها است.

اگر استراتژی بازاریابی شما با تبلیغات تلویزیونی و رادیویی همراه باشد، بازاریابی پیام کوتاه مؤثرتر خواهد بود. هم چنین تبلیغات کاغذی تلاش های انجام شده در زمینه بازاریابی پیام کوتاه را تکمیل خواهد کرد. تمامی استراتژی های بازاریابی در واقع بیانگر یک پیام هستند که از طریق وسایل مختلف در اختیار عموم قرار می گیرند. اما نکته حائز اهمیت اینکه امروزه به دلیل مزیای زیادی که بازاریابی پیام کوتاه برای کسب و کارها دارد، استفاده از بازاریابی پیامکی بسیار رواج پیدا کرده است و اکثر کسب و کارها این روزها از مزایای آن بهره مند می شوند.

مزایای پنل اس ام اس در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری




,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.