Sunday, August 23, 2015

4 نکته کلیدی قبل از استفاده از بازاریابی پیامکی


4 نکته کلیدی قبل از استفاده از بازاریابی پیامکی

 

به کمک بازاریابی پیامکی می توانید به طور مؤثر پیام های تبلیغاتی خود را به مخاطبان خود تحویل دهید و مستقیماً با آن ها رابطه برقرار کنید. بر اساس گزارشات اخیر 93 درصد افراد دارای تلفن همراه هستند. اطلاعات نشان می دهد که نرخ باز شدن و خواندن پیام های ارسالی تقریباً 100 درصد است. پس اگر صاحب کسب و کار هستید و می خواهید بدانید که بازاریابی پیام کوتاه چگونه می تواند در برقراری ارتباط با مشتریان به شما کمک کند، بهتر است نگاهی به رهیافت هایی که در ادامه آورده شده است داشته باشید. اگر برای اولین بار می خواهید از بازاریابی پیام کوتاه بهره مند شوید حتماً نکات کلیدی زیر را در نظر بگیرید. در این مقاله با رادین اس ام اس همراه باشید .


کمک بازاریابی پیام کوتاه توجه مشتریان خود را جلب کنید!




  • به اهداف تان فکر کنید.




 

همانند دیگر روش های بازاریابی پیام کوتاه، به عنوان نقطه شروع استفاده از بازاریابی پیامکی، در نظر گرفتن اهداف نهایی بسیار مهم است. آیا با به اشتراک گذاشتن اطلاعات جدید با مشتریان تان موافق هستید؟ آیا به افزایش فروش خود امیدوار هستید؟ آیا به دنبال روش های جدید برای بهبود کسب و کار خود هستید؟ آیا می خواهید به راحتی برای مخاطبان خود چیزهای جذاب و سرگرم کننده ایجاد کنید؟ در مورد هدف اصلی خود تصمیم گیری کنید و پس از آن با استفاده از اطلاعات کسب و کاری خود اولین پیامک خود را ایجاد کنید.

 


  • انتخاب متن ارسالی مناسب




 

پس از تعیین اهداف اصلی کسب و کار خود، اکنون زمان آن رسیده است که درباره متن ارسالی خود تصمیم گیری کنید. یادآوری این نکته ضروری است که در ارسال پیام کوتاه شما دارای محدودیت هایی هستید و تعداد کاراکترهای ارسالی شما محدود می باشند. بنابراین پیام ارسالی شما باید کوتاه باشد و مستقیماً به نکته اصلی اشاره کند. اگر برای ارائه پیشنهادات خود به مشتریان تان پیام کوتاه را انتخاب کرده اید، باید به دنبال متنی مناسب و در خور کسب و کار خود باشید به طوری که به خوبی بتوانبد با مشتریان خود رابطه برقرار کنید و آن ها را به خرید مجدد از شما جذب کنید.

 


  • یافتن یک شرکت بازاریابی پیامکی




 

انتخاب یک شرکت بازاریابی پیام کوتاه برای کمک به شما در ارسال اولین پیامک بسیار مهم و ضروری است. یک ایده بسیار خوب این است که جهت تصمیم گیری، شرکتی را برای همکاری انتخاب کنید که در ارائه خدمات به مشتریان بسیار معتبر باشد، دارای تیم پشتیبانی مفید و کمک دهنده باشد و به راحتی بتوان برای ارسال پیام کوتاه با سامانه آن کار کرد. اگر برای اولین بار است که می خواهید از بازاریابی پیام کوتاه برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید، این اطمینان را حاصل کنید که شرکت بازاریابی پیام کوتاهی که شما با آن همکاری می کنید دارای تیم پشتیبانی قوی برای پاسخ به سؤالات شما است و به طور 24 ساعته پاسخگوی سؤالات شما و راهنمای شما است.

 


  • در نظر گرفتن زمان ارسال




 

هنگامی که از بازاریابی پیام کوتاه استفاده می کنید، زمان موضوع بسیار حیاتی و مؤثر است. قبل از این که استفاده از بازاریابی پیامکی را آغاز کنید، در این مورد فکر کنید که به چه تعداد می خواهید پیام کوتاه ارسال کنید و هم چنین با چه فاصله های زمانی می خواهید ارسال پیام کوتاه را تکرار کنید. برای مثال اگر شما برای یک واقعه و یا اتفاق خاص در یک رستوران برنامه ریزی کرده اید، ممکن است بخواهید از دو هفته زودتر به مشتریان خود خبر دهید تا آن ها برنامه ریزی لازم را برای شرکت انجام دهند. پس از ارسال اولین پیام می توانید یک هفته بعد به منظور یادآوری، پیام دیگری را ارسال کنید و در نهایت روز قبل از رویداد نیز آخرین پیام را مجدداً ارسال کنید.

با استفاده از پیام کوتاه می توانید به طور مستقیم با مشتریان خود در ارتباط باشید.


بدون شک می توان گفت که تمامی مشتریان شما پیام های تبلیغاتی ارسالی را مشاهده خواهند کرد. اگر شما می خواهید یک ارسال انبوه داشته باشید در ابتدا با تعیین اهداف کسب و کارتان آغاز کنید، سپس متن مورد نظرتان را انتخاب کرده و در مورد شرکت بازاریابی که میخواهید با آن کار کنید تصمیم گیری کنید. سپس فکر کنید که چه تعداد بار می خواهید پیام های خود را ارسال کنید و فاصله زمانی بین ارسال پیام های تان به چه گونه باشد. هم چنین در مورد بهترین زمان ارسال پیام های مرتبط با کسب و کار خود تصمیم گیری کنید.


دانلود آهنگ , 4 نکته کلیدی قبل از استفاده از بازاریابی پیامکی




,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.