Sunday, August 23, 2015

سامانه پیام کوتاه ویژه فروشگاه لوازم خانگی


design-appliances-5

بدون شک در آشفته بازار کنونی فعالان بازار در ایران همگی با رکود جدی مواجه شده اند یا آن را حس میکنند . مدیران موفق سعی بر این دارند با روش هایی وسوه انگیز و تبلیغات ، پیشنهادات جذاب ، ارسال بروشور و ... این رکود و اثر نامطلوب بر فروش خود را جبران کنند .

در بازار لوارم خانگی و لوکس منزل نیز این رکود با عدم استقبال مردم به چشم میخورد . تبلیغات پیامکی و ارسال ایمیل مارکتینگ و حتی تبلیغات اینترنتی روش های نوین تبلیغات امروز به شمار میروند که استقبال چشمگیری در سال های اخیر داشته اند . در ادامه این مطلب با رادین

اس ام اس همراه باشید .


پنل اس ام اس و تبلیغات پیامکی برای فروشندگان لوازم خانگی


ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان قبلی خودتان اولین و ساده ترین روش در فروشگاه شما خواهد بود از این طریق نه تنها آن ها شما را برای خرید بعدی خود از یاد نخواهند برد بلکه میتوانید با تبریک اعیاد و مناسبت ها ، روز تولد مشتریان ، سالگرد ازدواج و ... را نیز به آنها با هزینه ناچیزی تبریک بگویید . به قول معروف دل آنها را به دست می آورید ! همچنین میتوانید تخفیف های فصلی ، پیشنهادات ویژه و فروش ویژه محصولات خود را به مشتریان خود اطلاع رسانی کنید . قطعا ارسال اس ام اس بهترین روش تبلیغاتی شما خواهد بود .

 


دانلود آهنگ , سامانه پیام کوتاه ویژه فروشگاه لوازم خانگی




,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.