Saturday, February 21, 2015

کاربردها و مزایای پیامک در بیمارستان ها و درمانگاه ها


کاربردها و مزایای پیامک در بیمارستان ها و درمانگاه ها

 

فعالیت در بیمارستان  ها و مراکز درمانی به دلیل اهمیت ذاتی آن در مراقبت و سلامتی مردم از حساسیت فراوانی برخوردار است.در بیمارستان ها و درمانگاه ها کمترین خطا و یا اشتباهی قابل تحمل نبوده و گاه ضربات جبران ناپذیری به افراد وارد می کند.یکی از فاکتورهای اساسی درچنین شرایطی ارائه خدمات سریع و در عین حال مطمئن است. پنل پیامک با ارائه خدمات ضروری و مطمئن راهکاری مفید و کاربردی در مرکز درمانی محصوب می شود.در ادامه این مقاله خواهیم دید که پنل پیامک نه تنها یک ابزار جانبی نیست بلکه راهکاری موثر و اساسی در بیمارستان ها و درمانگاه هاست.


نوبت دهی از طریق پیامک


امروزه نوبت دهی تلفنی در مراکز درمانی امری رایج است.نوبت دهی تلفنی نواقصی دارد که جایگزین کردن ان با نوبت دهی پیامکی را منطقی و موجه می کند.از جمله نواقص نوبت دهی تلفنی  اتلاف وقت و هزینه فراوان است.نوبت دهی تلفنی گاه مستلزم صرف زمان فراوانی برای بیماران است که این امر علاوه بر کلافگی,باعث تحمیل هزینه بر افراد می شود.در مقابل ما با ارائه سامانه پیامکی این امکان را فراهم می آوریم تا افراد به سهولت و با صرف کمترین زمان و هزینه بتوانند نوبت بگیرند.همچنین می توان ساعاتی قبل از زمان حضور بیماران,زمان نوبت را به آنان یادآوری کرد.

هماهنگی میان کارکنان


یکی از حیاتی ترین چالش ها در مراکز درمانی هماهنگی و ارتباط افراد با یکدیگر به منظور کمک رسانی به افراد به ویژه در موارد فوریتی است.همچنین از طریق ارسال پیامک می توان تاریخ برگزاری جلسات,ساعت های کاری,تغییر ساعات کاری و... را به پرسنل ارسال کرد و نظم و هماهنگی اعضا را به حداکثر رساند.

بانک سوالات پزشکی


می توانید از طریق سامانه پیامک رادین یک بانک اطلاعات نکات پزشکی و مراقبتی مخصوص مرکز درمانی خود ایجاد کنید.به طور نمونه اگر در یک کلینیک زیبایی پوست فعالیت دارید می توانید اطلاعاتی همچون نکات ضروری در محافظت و بهداشت پوست,بیماری های پوستی]راه های درمانی و... گردآوری کنید.این مساله موجب افزایش اعتبار کسب و کار شما می شود و افراد را تشویق می کند تا در صورت نیاز به مراقبت و درمان,در میان کلینیک های متععد,کلینیک شما را برگزینند.

تعامل با مراجعین


امروزه با تحولات سریع در عرصه فناوری بسیاری از ابزاهای ارتباطی تغییر شکل داده اند.استفاده از کاغذ  کمتر شده و افراد ارتباطات الکترونیک را ترجیح می دهند.از این روی می توانید یک سامانه پیامک پیشنهاد و انتقادات ایجاد کنید و از نظرات و پیشنهادات بیماران مطلع شده و در جهت بهینه سازی خدمات مرکز درمانی خود گام بردارید.همچنین ایجاد چنین سامانه ای باعث می شود تا مراجعین از احترام و اهمیتی که شما برایشان قائل هستید آگاه شده و همین امر به طور ناخودآگاه تعداد مراجعین شما را در بلند مدت افزایش خواهد داد.

بازاریابی


بازاریابی پیامکی راهی موثر و ارزان در جهت آگاه کردن سایرین از فعالیت های مرکز درمانی شماست. بازاریابی از طریق چاپ پوستر و بنرهای طویل و با متن های طولانی لزوما بهترین راه نیست.امروزه ذائقه مردم به سوی مطلع شدن از وقایع با کمترین میزان اطناب کلام و پرگویی تغییر یافته.این مساله بدین معناست که بازاریابی پیامکی که از طریق ارسال پیامک هایی با متن کوتاه و در عین حال صریح و مشخص به افراد اطلاع رسانی می کند بهترین نوع جذب افراد به کسب و کار شماست.در این راستا ما به شما کمک خواهیم کرد تا با ارسال پیامک های انبوه و تاثیر گذار تمامی افرادی که به طور بالقوه به کسب و کار شما علاقه  دارند را از خدمات شما آگاه کنیم و در مدت کوتاهی به کار خود رونق بخشید.بدیهی است این روش با صرف کمترین هزینه و البته بیشترین بازدهی برای شما عزیزان صورت خواهد گرفت. پنل پیامک رادین با سابقه درخشان ارائه خدمات تخصصی در زمینه تبلیغات پیامکی  بهترین مشاور و همراه شما در افزایش درآمد شما خواهد بود.ما شما را در جریان همه نکات لازم در جذب افراد و تثبیت برند شما در ذهن مشتری قرار خواهیم داد. با خرید پنل اس ام اس رادین رضایت مراجعین از سرعت و سهولت خدمات را مشاهده کنید و از افزایش درآمد خود لذت ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کاربردها و مزایای پیامک در بیمارستان ها و درمانگاه ها




,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.