Saturday, February 21, 2015

کاربردها و مزایای پیامک در آتلیه های عکاسی


کاربردها و مزایای پیامک در آتلیه های عکاسی


امروزه نقش فناوری در مشاغل خدماتی امری انکار ناپذیر است.کافی است تا در مکان هایی همچون رستوران ها,کافی شاپ ها و .. تلاش صاحبان مشاغل را در ارائه همچون ارائه اینترنت رایگان به مشتریان,خدمات پیامکی و.. را مشاهده کنید تا  به اهمیت روزافزون نقش فناوری در رونق کسب و کار  پی ببرید.آتلیه های عکاسی نیز از این قائده مستثنی نیستند.مشتریان برای انتخاب آتلیه مورد نظر عواملی همچون کیفیت خدمات,سابقه و تبحر کارکنان,قیمت,نوع خدمات ارائه شده و ..را در نظر می گیرند.سامانه پیامک یکی از بهترین روش ها در آگاه سازی مشتری از کیفیت و خدمات متمایز شماست.همچنین راهی موثر در افزایش خدمات و جلب نگاه مشتری به سوی آتلیه شماست.در ادامه این مقاله به بررسی کاربردهای پیامک در آتلیه های عکاسی می پردازیم.


بازاریابی هوشمند


یکی از دغدغه های صاحبان مشاغل اطلاع رسانی تاثیرگذار و گسترده به افراد است.گاه فرد علیرغم ارائه خدمات و کیفیت مناسب,صرفا بدلیل عدم تبلیغات هوشمند کسب و کار خود را سود ده نمیابد.امروزه با تحول راه های تبلیغاتی روش های سنتی همچون تبلیغات از طریق پوستر,بنر,کارت ویزیت و...به حاشیه رانده شده و اهمیت گذشته خود را از دست داده است.علاوه بر این تبلیغات کاغذی صرف هزینه نسبتا بالا را طلب می کند که البته با سودهی مناسب همراه نیست.در مقابل تبلیغات پیامکی راهی هوشمند و در عین حال بسیار ارزان برای معرفی کردن کسب و کار محسوب می شود.راه های تبلیغات مستقیم معمولا تاثیر کمتری بر مخاطب داشته و بازدهی لازم را ندارد.برای نمونه به این متن توجه کنید:"آتلیه عکاسی فرشته با ارائه خدمات برتر در خدمت شماست.آدرس..."

اینگونه تبلیغات که از آن به عنوان تبلیغات مستقیم یاد می شود در جذب مشتری راهکار موثری نیست.در این نوع تبلیغات تنها افرادی که از قبل به گرفتن عکس احساس نیاز کرده اند با شما تماس خواهند گرفت.در مقابل این نوع تبلیغ,بازاریابی غیر مستقیم راهی بسیار اثرگذار تر در جذب افراد است.در تبلیغات غیرمستقیم ممکن است حتی افرادی که به گرفتن عکس در آتلیه احساس نیاز نکرده اند نیز با شما تماس بگیرند! در ادامه به دو نوع تبلیغات غیرمستقیم که از طریق ارسال پیامک امکان پذیر است را بررسی می کنیم:

1.کوپن های تخفیف


می توانید با ارسال پیامک های هدفمند به افرادی که در محدوده آتلیه عکاسی سکونت دارند,تعدادی کوپن تخفیف را به آنها پیشنهاد دهید.افراد در صورت رجوع به آتلیه عکاسی شما و با ارائه کوپن تخفیف ارسالی می توانند از درصد مشخصی از تخفیف بهره مند شوند.این کوپن ها باعث می شود تا فرد دریافت کننده پیامک به طور ناخودآگاه برای رجوع به آتلیه و استفاده از خدمات تخفیف دار استفاده کنند.

2.ایجاد مسابقات پیامکی


می توانید با استفاده از سامانه پیامکی یک مسابقه ساده و در عین حال جذاب ایجاد کنید و افراد را در کسب و کار خود مشارکت دهید.برای مثال می توانید یک سوال چهارگزینه ای که در ارتباط با زمینه عکاسی می باشد را به افراد ارسال کنید و برای برنده مسابقه جایزه تعیین کنید.به عنوان نمونه می توانید برای برنده تخفیف پنجاه درصدی قائل شوید.این گونه مسابقات باعث می شود تا با تبلیغات غیر مستقیم نام آتلیه خود را در ذهن افراد ثبت کنید.بدین ترتیب افراد در صورت نیاز به خدمات عکاسی بدون شک آتلیه شما را به عنوان گزینه اول مد نظر خواهند داشت.

ارتباط با مشتری


یکی دیگر از کاربردهای پیامک در آتلیه ها امکان افزایش تعامل با مشتری است.بدین ترتیب می توانید تاریخ دریافت کارها را به مشتریان خود ارسال کنید و آنها را از آماده تحویل بودن کار مطلع کنید.اطلاع رسانی از طریق پیامک علاوه بر آسایش بیشتر مشتری موجب کاهش هزینه های شما در بلند مدت می شود زیرا اعلام زمان تحویل کار از طریق تلفن تقریبا چهارده برابر ارسال پیامک هزینه بر خواهد بود.می توانید از مشتریان بخاطر استفاده از خدمات شما تشکر و قدردانی کنید.همچنین می توانید با ارسال پیامک های تبریک اعیاد و مناسبت های خاص ارتباط خود را با مشتری حفظ کرده و نام آتلیه را در ذهن آنها ثبت کنید.بدین ترتیب تعداد مشتریان ثابت خود را افزایش دهید.اگر بدنبال معرفی آتلیه عکاسی خود از طریق شیوه های موثر و منحصر به فرد هستید,اگر بدنبال جلب رضایت مشتری و جذب افراد به آتلیه هستید,اگر در جستجوی راهی برای توسعه کسب و کار و افزایش درآمد خود هستید,پنل پیامک رادین بهترین گزینه برای شما خواهد بود.پنل پیامک رادین با ارائه خدمات متمایز و با  به کارگیری دو عنصر تجربه و تخصص در کنار شما عزیزان خواهد بود.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کاربردها و مزایای پیامک در آتلیه های عکاسی




,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.