Saturday, February 21, 2015

کاربردها و مزایای پیامک در نشریات و مجلات


magazine


اعتبار و محبوبیت هر مجله و روزنامه به میزان ارزش و احترامی که برای مخاطبین خود قائل می شود بستگی دارد.در جهان ارتباط,امکان تعامل رسانه با مخاطبین و خوانندگان امری حیاتی است.به گونه ای که دیگر دوران اطلاع رسانی یک طرفه به پایان رسیده و نوع تعاملات دو جانبه گردیده.صاحبان امتیاز یک مجله نیاز دارند تا از نظرات و اطلاعات مخاطبین آگاه باشند تا بتوانند رسانه خود را مطابق با نیاز و علایق مخاطب تهیه کنند.

پنل پیامک بهترین راه برای تعامل با مشتری و آگاهی از مطالبات خوانندگان است.علاوه بر این پنل پیامک راهکار هایی در میان کارکنان,همکاران و مشتریان ارائه می دهد که به سختی می توان مشابه این خدمات را در ابزار دیگری مشاهده کرد.

در این مقاله به بررسی کاربردهای پیامک در نشریات و مجلات می پردازیم.


ارتباط با خوانندگان


امروزه بخش قابل توجهی از مطلاب مندرج در مجلات حاصل تعامل خوانندگان با مجله است.گاه مخاطب تمایل دارد تا در زمینه مورد تخصص مقاله,داستات و یا مطلبی را چاپ کند.این کار باعث می شود تا علاوه بر سهولت کار دفتر مجله برای چاپ مطلب,مخاطب نیز بتواند مطالبی را که در آن تخصص دارند را برای شما ارسال کنند و از این تعامل احساس رضایت داشته باشند.گاه  خبرها و یا رخدادهای غیرمنتظره ای اتفاق می افتد که به دلیل ناگهانی بودن آن تنها افراد محلی می توانند از آن گزارش تهیه کنند.در این مواقع اگر امکان تعامل افراد با شما وجود داشته باشد فرد مطلب خود را برای شما ارسال می کند.بدین ترتیب شما می توانید اولین رسانه ای باشید که در مورد مطلبی مهم گزارش می دهید.این کار باعث می شود تا تعداد مخاطبین و علاقه مندان به نشریه شما افزایش یابد.

اشتراک پیامکی


مخاطبین نشریات در اقصی نقاط کشور پراکنده اند.گاه به دلیل عدم دسترسی شهر های کوچک و یا روستاها امکان دریافت مجله شما امکان پذیر نیست.حتی در شهرهایی بزرگ نیز گاه به دلیل مشغله افراد امکان تهیه مجله مهیا نیست.

شما می توانید با استفاده از پنل پیامک امکان اشتراک مجله را برای افراد فراهم کنید.بدین ترتیب فرد با استفاده از تلفن همراه در کمترین زمان و در هر مکان می تواند از طریق پیامک مشترک دریافت ماهانه و یا هفتگی مجله شما شده و به راحتی مجله مورد نظر خود را دریافت کنند.

همچنین با استفاده از پنل پیامک می توانید به افراد امکان دهید تا به صورت روزانه بخشی از مطلب مورد نظر خود را به ازای پرداخت مقدار مشخصی هزینه دریافت کنند.به طور نمونه در یک روزنامه ممکن است فرد تنها به یک ستون خاص علاقه داشته باشد.در این صورت فرد با عضویت در سامانه پیامکی می تواند اخبار مربوط به بخش مورد نظر خود را به طور روزانه دریافت کند.

نظرسنجی پیامکی


همان طور که گفته شد یکی از ملاک های اساسی مخاطبین در انتخاب نشریه مورد نظر آنست که یک مجله تا چه حد برای مخاطب خود ارزش قائل است.به میزانی که فرد ضریب تاثیرگذاری و مشارکت خود را در یک رسانه احساس کند,به همان میزان به خرید و پیگیری رسانه علاقه مند خواهد شد.

یکی از موثرترین راه های مشارکت مخاطب در مجلات برگزاری نظرسنجی پیامکی است.به طور نمونه می توانید از مخاطب بخواهید تا اعلام کنند که در شماره بعد تمایل دارند با کدام یک از بازیگران و هنرمندان مصاحبه شود.و یا اینکه تمایل دارند در شماره بعد در مورد چه موضوعی گزارش تهییه شود.برگزاری چنین پیامکی شوق مشارکت و خرید نشریه را در خواننده افزایش داده و بعداد مخاطبین شما را افزایش خواهد داد.

دعوت از مخاطب


با استفاده از پنل پیامک می توانید در مواقع خاض و ویژه به مخاطبین و همکاران خود آگاهی رسانی کنید.برای مثال هنگام برگزاری نمایشگاه مجلات با ارسال پیامک از مشترکین,همکاران و سایر افراد دعوت می کنید تا از غرفه شما بازدید داشته باشند.


می توانید در مواقع برگزاری نمایشگاه های کتاب و مجلات با ارسال کوپن های تخفیف به طور گسترده از افراد دعوت کنید تا با حضور در نمایشگاه و ارائه کوپن تخفیف مجلات را با قیمت کمتری خرید کنند.


همچنین می توانید چند روز پیش از انتشار نشریه خود با ارسال پیامک انبوه و تبلیغ بخشی از عناوین نشریه میزان درآمد خود را افزایش دهید. پنل پیامک راهی ارزان و موثر در معرفی نشریه خود به مردم,ارتباط مخاطب با نشریه و افزایش درآمدهاست.


پنل پیامک رادین با اراده خدمات ویژه و منحصر به فرد راهی مطمئن در افزایش مخاطبین و رونق کسب و کار شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.



کاربردها و مزایای پیامک در نشریات و مجلات




,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.