Saturday, February 21, 2015

کاربرد پیامک در مجموعه های طراحی و دکوراسیون


decoration


آنچه که در مشاغل طراحی و دکوراسیون حرف اول را می زند هنر نوآوری و ایجاد ذائقه و مد (trendsetting)است.یک طراح باید از قدرت خلاقیت بالایی برخوردار باشد و قادر باشد تا همواره پیشنهادات نوینی را برای علاقه مندان داشته باشد.

از این هنر طراحی و دکوراسیون با همگام بودن با ابزارهای و راه های جدید گره خورده است.یک مجموعه طراحی دکوراسیون منزل و یا اداره باید برای تبلیغ و بازاریابی خود نیز از رابزارهای نوین و فراگیر بهره گیرد.ابزار تبلیغاتی باید در دسترس باشد و نوع محتوا و شیوه ارائه آن باید به گونه ای باشد که برای مخاطب جذاب و قابل تامل باشد.به گونه ای که به سادگی امکان چشم پوشی از آن را نداشته باشد.این ابزار تبلیغاتی اگر از نظر قیمت نیز مناسب باشد تمام ویژگی های یک تبلیغ موثر و منطقی را خواهد داشت.این ابزار تبلیغاتی همان پنل پیامکی است که با ارائه روش های منحصر به فرد و تاثیر گذار سهم قابل توجهی در جذب مشتریان جدید برای شما خواهد داشت. در ادامه این مقاله کارکردها و مزایای سامانه پیامک در مجموعه های طراحی و دکوراسیون را بررسی خواهیم کرد.


بازاریابی پیامکی


اگر تصور می کنید که تبلیغات انبوه و با تیراژ بالا موجب دریافت بازخورد بیشتر و افزایش درآمد شما خواهد باید در تصورات خود تجدید نظر کنید.تبلیغات انبوه تنها در صورتی موجب جذب افراد بیشتر می شود که به صورت هدفمند ارائه شود.بدین معنا که باید کسب و کار خود را به فردی ارسال کنید که احتمالا به کار شما علاقه مند است.در غیر اینصورت تبلیغ شما در نظر افراد هرزنامه(spam) تصور می شود و فرد دریافت کننده بدون توجه به تبلیغ شما سریعا از آن چشم پوشی می کند.پنل پیامک رادین به شما طراحان دکوراسیون منزل و اداری کمک می کند تا کیفیت کاری و خدمات خود را به افراد خاصی ارسال کنید که به احتمال فراوان به کسب و کار شما علاقه مند هستند.بدین ترتیب شما با صرف هزینه کمتر بازخورد بالاتری خواهید داشت و مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد.

هماهنگی


یکی از کارکردهای سامانه پیامک امکان ارسال پیامک اتوماتیک به مشتریان جهت هماهنگی و یادآوری تاریخ های مهم است.برای نمونه می توانید یک یا دو روز قبل از رسیدن تاریخ جلسه پیامک خودکاری به مشتری بفرستید و روز و ساعت دقیق جلسه را به فرد یادآوری کنید.بدین ترتیب از فراموش کردن حضور در جلسه جلوگیری کنید و با اطمینان خاطر و سرعت بیشتری به کارهای خود رسیدگی کنید.

پیگیری سفارش


یکی از نیازهای مشتری پس از سفارش کار امکان پیگیری سفارش و باخبر شدن از پروسه کار است.شما با نصب سامانه پنل پیامک پاسخگوی این نیاز خواهید بود.بدین ترتیب مشتری با ارسال پیامک به پنل پیامکی مجموعه شما از مرحله کار و میزان پیشرفت کار آگاه خواهد شد.چگونه با ثبت برند خود در ذهن مشتری,مشتریان بیشتری جلب کنم؟یکی از راه های افزایش درآمد جذب مشتری از طریق خود مشتری است.بدین ترتیب شما با حک کردن نام برند خود در ذهن مشتری به طور غیرمستقیم یک بازاریاب برای معرفی محصولات خود خواهید داشت.اگر موفق شوید رضایت مشتری را از خدمات خود جلب کنید در بلند مدت مشتریان بیشتری را از طریق خود مشتری جذب خواهید کرد.اما به کارگیری پنل پیامکی چگونه به شما امکان می دهد تا نام کسب و کار خود را در ذهن مشتری حک کنید تا مشتری در صورت نیاز مجدد خود و یا اطرافیان خود به طراحی و دکوراسیون مجددا به شما رجوع کند؟در ادامه به بررسی برخی از راهکارهایی پیامکی در این زمینه اشاره می کنیم.

ایجاد کلوب پیامکی


یکی از راه های جذب مشتری فراهم کردن موقعیتی است که افراد بتوانند شانس و اقبال خود را محک بزنند.شما با استفاده از پنل پیامک قادر خواهید بود تا یک کلوب پیامکی برای مشتریان ایجاد کنید و در موعد مقرر ماهانه یک قرعه کشی میان مشتریان ترتیب دهید.این روش موجب می شود تا مشتری در صورت نیاز مجدد به طراحی و دکوراسیون برند شما را به عنوان گزینه اول در ذهن داشته باشد.

ارسال پیام های مناسبتی


با نصب سامانه پیامک می توانید با صرف هزینه ای ناچیز مناسبت های خاص همچون اعیاد را به مشتریان کنونی و سابق خود تبریک بگویید.ارسال پیام مناسبتی موجب می شود تا افراد نام برند شما را به عنوان مجموعه ای فعال در زمینه طراحی و دکوراسیون در ذهن داشته باشند و کارهای بعدی خود را نیز به شما سفارش دهند. پنل پیامک رادین با ارائه خدمات گسترده و با هزینه مناسب در افزایش درآمد شما گام به گام با شما همراه خواهد بود. ما به شما امکان می دهیم تا با پیاده سازی و اجرای تبلیغات هوشمند تعداد مشتریان خود را به طور معناداری افزایش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.



کاربرد پیامک در مجموعه های طراحی و دکوراسیون




,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.