Friday, February 20, 2015

مزایای پنل پیامک در فروشگاه های اینترنتی


مزایای پنل پیامک در فروشگاه های اینترنتی


اقبال مردم به خرید از فروشگاه های اینترنتی روز به روز در حال افزایش است.مردم تمایل دارند تا وقت خود را در همهمه ترافیک تلف نکنند و بدون صرف هزینه رفت و آمد با خیالی آسوده اقلام مورد نظر خود را از طریق اینترنت خریداری کنند. با افزایش محبوبیت خرید اینترنتی میان مردم,رقابت میان سایت های فروش نیز بیشتر شده به طوری که سایت ها سعی می کنند تا با ارائه خدمات متنوع و سطح بالا مشتریان بیشتری را جذب کنند و نام فروشگاه خود را به یک برند معتبر و قابل اطمینان تبدیل کنند. اعتبار و امنیت سایت از یک سو و سهولت خرید و ارائه خدمات مناسب از سوی دیگر دو معیار اساسی مشتری در خرید اینترنتی است.به کارگیری پنل پیامک در فروشگاه های اینترنتی به شما کمک می کند تا فروشگاه خود را به دیگران معرفی کنید,ترافیک سایت خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید و اعتماد افراد به فروشگاه خود را جلب کنید. در ادامه این مقاله خواهیم دید که نصب پنل پیامک چه تاثیرات شگرفی در رونق و شکوفایی کسب و کار شما خواهد داشت.


افزایش ترافیک سایت


یکی از موثرترین روش ها در افزایش تعداد بازدید و افزایش میزان خرید تبلیغات پیامکی است.شما می توانید از طریق ارسال پیامک انبوه تعداد قابل توجهی مشتری کسب کنید.

برای نمونه می توانید همراه با معرفی فروشگاه لینک فروشگاه را نیز به مشتری ارسال کنید.امروزه بخش قابل توجهی از گشت و گذار افراد در وبسایت ها از طریق موبایل صورت می گیرد.بدین ترتیب می توانید با معرفی هوشمندانه فروشگاه و ارسال لینک ورود به سایت,فرد را به بازدید از فروشگاه ترغیب کنید.همچنین می توانید کالا های موجود خود را از طریق پیامک به افراد ارسال کنید.

تخفیف پیامکی و افزایش درآمد


استفاده از تبلیغات متناسب با نوع کسب و کار امری حیاتیست.در یک فروشگاه اینترنتی بهترین نوع تبلیغ می تواند اطلاع رسانی از طریق ابزارهای مدرن باشد.حال اگر این اطلاع رسانی با پیشنهادات ویژه همراه شود یقینا منجر به افزایش درآمد شما خواهد شد.

شما می توانید از طریق پیامک یک کد تخفیف به افراد ارسال کنید و اعلام کنید که در صورت خرید طی 24 ساعت آینده و استفاده از کد می توانند از تخفیف ویژه بهره مند شوند.

بررسی تاثیر به کارگیری تبلیغات پیامکی برای فروشگاه های اینترنتی ترافیک کلی بیش از 27 درصد فروشگاه و افزایش ترافیک 95 درصدی بازدید از طریق موبایل را نشان می دهد که حاکی از تاثیر فوق العاده این روش برای افزایش درآمد است.

خدمات حین خرید و پس از خرید


کاربردهای پیامک تنها به افزایش اعتبار و شهرت فروشگاه شما محدود نمی شود. به کارگیری پنل پیامک به شما امکان می دهد تا در فرآیند خرید و پس از خرید با مشتری در ارتباط باشید و مشتری نیز از امکان برقراری ارتباط و معتبر بودن فروشگاه اطمینان خاطر داشته باشد.

برای نمونه اط طریق پنل پیامک می توانید پس از خرید برای مشتری فاکتور صادر کنید و به او اطمینان دهید که خریدش با موفقیت صورت گرفته.همچنین می توانید از اینکه مشتری فروشگاه شما را برای خرید انتخاب کرده تشکر کنید.این کار باعث می شود تا فرد اطمینان خاطر حاصل کند که پس از واریز پول نیز فروشگاه پیگیر و قدردان خرید مشتری است و به سایت اطمینان بیشتری داشته باشد.

پیگیری خرید


پس از خرید اینترنتی مشتری تمایل دارد تا بداند که خرید او در چه پروسه ای قرار دارد.شما می توانید با نصب پنل پیامک به مشتری امکان دهید تا خرید خود را پیگیری کند.این کار به اعتبار و محبوبیت فروشگاه شما خواهد افزود.

سامانه پرسش و پاسخ


همواره افراد در مورد چگونگی خرید اینترنتی,مشکلات احتمالی,مجوزها,زمان تحویل,امکان ارجاع کالا و...سوالات مشترکی دارند.سوالاتی که اگر به آنها پاسخ دهید بسیاری از ابهامات مشتریان را رفع نموده و آنها را به خرید از سایت شما ترغیب خواهد کرد.شما می توانید با نصب پنل پیامک یک سامانه پشتیبانی ایجاد کنید.به این ترتیب فرد از طریق سامانه بدون هیچ گونه هزینه ای و به سرعت و سهولت پاسخ بسیاری از سوالات خود را خواهد یافت.

اشتراک پیامکی


اگر استفاده از پیامک در معرفی فروشگاه با تخصص و شناخت کافی از کاربرد پنل پیامک انجام نشود,ممکن است تاثیر معکوس داشته باشد.تصور کنید ارسال روزانه و پرتعداد پیامک های تبلیغاتی در مورد کالا ها ممکن است تا چه حد برای بسیاری از افراد ناراحت کننده باشد.از این رو ما به شما توصیه می کنیم که برای معرفی فروشگاه به یک بار پیام رسانی به هر فرد اکتفا کنید.همچنین نباید از شماره بدست آمده از افراد بهنگام خرید اینترنتی برای ارسال پیام تبلیغاتی استفاده کنید.در این صورت مشتری احتمالا این کار را تجاوز به حریم خصوصی و سواستفاده از اعتماد خود خواهد پنداشت و مطمئنا برای خرید های بعدی به سایت شما رجوع نخواهد کرد. توصیه ما به شما امکان اشتراک خبرنامه از طریق پیامک است. به این ترتیب مشتری می تواند داطلبانه در خبرنامه پیامکی شما عضو شود و در بازه های زمانی معین پیام هایی در مورد کالاهای جدید و مشخصات آن دریافت کند. اگر یک فروشگاه عمومی دارید که وسایل و محصولات متنوعی را به فروش می رساند,می توانید سامانه پیامکی خود را تخصصی تر کنید و به مشتری امکان دهید تا تنها در مورد آیتم های مورد علاقه خود خبر دریافت کند.

همان طور که دیدیم پنل پیامک نقش پر رنگی در معرفی و افزایش اعتبار فروشگاه های اینترنتی دارد.طبیعی است که در رقابت با سایر فروشگاه ها بهره گیری از یک پنل پیامک مطمئن تاثیر شگرفی در جذب مشتری و افزایش مشتری خواهد داشت. همچنین همانگونه که ذکر

شد , استفاده از پنل پیامک مستلزم حضور مشاوره و تخصص کافی است. سامانه پیام کوتاه رادین اس ام اس با سابقه درخشان در زمینه رونق کسب و کار و بهره گیری از کادر با تجربه و متخصص,راهی مطمئن به منظور جذب مشتری و افزایش درآمد شما خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مزایای پنل پیامک در فروشگاه های اینترنتی




,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.