Friday, February 20, 2015

کاربردها و مزایای پیامک در موسسات خیریه


کاربردها و مزایای پیامک در موسسات خیریه

 

سامانه پیام کوتاه راهی خلاقانه,در دسترس و مطمئن در برقراری ارتباط با مخاطبین است,استفاده از پنل پیامک در مشاغل و فعالیت ها مختلف به شکل روزافزونی در حال افزایش است.کارآیی و تاثیر پنل پیامک در ارتقا ارتباط با مشتریان در بسیاری از مشاغل و فعالیت ها ثابت شده است.موسسات خیریه نیز از این مقوله استثنا نیستند.امروزه استفاده از پنل پیامک در موسسات خیریه به عنوان راهی برای جذب کمک های مردمی در سراسر دنیا فراگیر شده است.برای نمونه تقریبا تمام موسسات خیریه در بریتانیا از پنل پیامک برای دریافت کمک ها و اطلاع رسانی بهره می برند. در این مقاله به بررسی کاربردها و مزایای پیامک در موسسات خیریه می پردازیم .


کمک رسانی در مواقع ضروری


جذب کمک های مردمی از طریق پیامک بسیار ساده و سریع است.به جرات می توان گفت که در مواقع اضطراری و در هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه  جذب کمک ها از طریق پنل پیامک بهترین و موثرترین راه است.هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی کمک رسانی به آسیب دیدگان در مدت زمان کوتاه بسیار حیاتیست.دیگر کمتر کسی را می توان یافت که یک تلفن همراه نداشته باشد. در مواقع وقوع حوادث و بلایای طبیعی بسیاری از افراد تمایل دارند تا به آسیب دیدگان یاری رسانند.بهترین و سریع ترین راه برای ارسال کمک های نقدی در مواقع اضطرار استفاده از پنل پیامک است.برای نمونه هنگام وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهاما و تگزاس,دو موسسه "ورلد ویژن" و "کودکان را نجات دهید" ظرف مدت کوتاهی مبلغ بالایی را برای کمک به آسیب دیدگان جمع آوری کردند.

سامانه کمک های خیریه


شما می توانید با نصب پنل پیامک یک سامانه پیامکی ایجاد کنید و از طریق این سامانه کمک های مردمی را جذب کنید.تلفن همراه خصوصی ترین وسیله و ابزار اکثر افراد است به گونه ای که بسیاری از کارهای خود همچون خرید,وبگردی,مطالعه و...را از طریق تلفن همراه خود انجام می دهند.بدین ترتیب فرد خیر می تواند به سادگی و بدون صرف هزینه اضافی و اتلاف وقت وارد سامانه شده و از طریق کسر شارژ موبایل و یا واریز وجه از طریق کارت اعتباری به دیگران کمک رسانی کند.

گروه بندی


هر یک از خیرین به کمک به گروه خاصی از نیازمندان تمایل دارند.کمک به کودکان کار,بیماران صعب العلاج,کمک به زنان بی سرپرست و...از جمله این گروه ها هستند.شما می توانید از طریق پنل پیامک برای هر یک از گروه ها گزینه خاصی ایجاد کنید تا داوطلب قادر باشد تا به سادگی به افراد مورد نظر خود کمک رسانی کند.

تبلیغات پیامکی


بسیاری از افراد هستند که علیرغم تمایل برای کمک رسانی به نیازمندان و محرومین از راه های کمک رسانی ناآگاه هستند.مشغله کاری و عدم آگاهی از کمک های مورد نیاز و راه های مورد اطمینان برای کمک رسانی موجب می شود تا فرد نتواند در کارهای خیریه سهیم باشد.شما از طریق پیامک می توانید با صرف هزینه ای اندک نوع فعالیت موسسه خود و راه های کمک را به طور انبوه به اطلاع افراد برسانید و بدین ترتیب میزان کمک های دریافتی خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید.

اشتراک خبری


در موسسات خیریه به جز افرادی که فقط در مواقع خاص به نیازمندان کمک می کنند افرادی نیز هستند که به طور فعالانه و منظم به نیازمندین و محرومین کمک رسانی می کنند.این داوطلبان تمایل دارند تا همواره در جریان آخرین وقایع,مناسبت ها و خبرها قرار گیرند.شما می توانید با نصب پنل پیامک به داوطلبان امکان دهید تا در خبرنامه پیامکی شما مشترک شوند و به طور منظم در جریان خبرها قرار گیرند. پنل پیامک رادین به شما کمک می کند تا بخش قابل توجهی از داوطلبان بالقوه را به موسسه خیریه خود جذب کنید و فعالیت خود را به بخش قابل توجهی از افراد اطلاع دهید. پنل پیامک راهی محبوب در تعامل با خیرین است,شما با صرف هزینه ای اندک کمک های قابل توجهی را جذب خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کاربردها و مزایای پیامک در موسسات خیریه




,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.