Friday, February 20, 2015

کاربردها و مزایای پیامک در کلاس های تقویتی کنکور


کاربردها و مزایای پیامک در کلاس های تقویتی کنکور


تبلیغات هوشمند و هدفمند در هر کسب و کاری حائز اهمیت است.اما در برخی از مشاغل این امر نمود بارزتری دارد و اهمیت آن دوچندان است.یکی از این مشاغل برگزاری آزمون های تقویتی کنکور است.در این کلاس ها مخاطب شما تنها قشر خاصی از جامعه است که محدوده سنی میان 17 الی 20 سال را دربر میگیرد.شناخت کافی از خصوصیات این محدوده سنی و ویژگی های آنها و انتخاب تبلیغ متناسب با ذائقه آنها نکته ای اساسی در جذب داوطلبان است. امروزه در قشر نوجوان و جوان تلفن همراه به یکی از ملزومات زندگی تبدیل شده و از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.به طوریکه که طبق نظرسنجی ها جوانان برای ارتباط و تعامل بهره گیری از تلفن همراه را نسبت به سایر ابزارهای ارتباطی همچون ایمیل,تلوزیون و...ترجیح می دهند.از این رو بهره گیری از تلفن همراه به منظور تبلیغ و اطلاع رسانی به داوطلبان کنکور سهم بسزایی در جذب آنها در کلاس های تقویتی کنکور خواهد داشت.در این مقاله به چگونگی تاثیر پیامک در جذب افراد به کلاس های تقویتی می پردازیم.


تبلیغات موثر


یکی از نکات مهم در تبلیغات ارسال پیام به افرادی است که احتمالا تمایل بیشتری به نوع خدمات شما دارند  و توجه بیشتری به تبلیغ شما خواهند داشت.یکی از ویژگی های منحصر به فرد تبلیغات پیامکی امکان ارسال پیامک به تفکیک شماره و کد پستی است.بدین معنا  که شما می توانید در ابتدای امر به افرادی پیامک دهید که در نزدیکی آموزشگاه شما ساکن هستند.مسلما افرادی که دسترسی نزدیک تری به آموزشگاه شما دارند تمایل بیشتری برای ثبت نام خواهند داشت.

چگونه تبلیغ کنم؟


از تبلیغات مستقیم پرهیز کنید.اثر تبلیغات غیر مستقیم به مراتب بیشتر خواهد بود.ارسال پیام هایی با محتوای مستقیم و بدون خلاقیت کافی توجه دریافت کننده پیامک را جلب نمی کند.در عوض سعی کنید تا ذهن مخاطب را با کسب و کار خود درگیر کنید.برای نمونه می توانید یکی از نقاط قوت کلاس خود را در قالب پیام تبلیغ کنید.می توانید با مطرح کردن یک سوال کنکوری از طریق پیامک,یک مسابقه پیامکی میان تعداد زیادی از افراد ایجاد کنید و در پیامک قید کنید افرادی که به سوال صحیح پاسخ دهند به قید قرعه می توانند از سی درصد تخفیف ثبت نام در کلاس استفاده کند.این روش موجب ترغیب هرچه بیشتر افراد به شرکت در آزمون ها خواهد شد.

ارسال نکات و آموزش از راه دور


پس از ثبت نام می توانید به داوطلبان امکان دهید تا در صورت تمایل با پرداخت هزینه ای اندک در آموزش پیامکی شما مشترک شوند.به این ترتیب شما هر روزه یک نکته آموزش و یا یکی از نکات موثر در شیوه مطالعه,ساعات مطالعه و...را به داوطلبان ارسال می کنید.این کار باعث می شود تا داوطلب از تمامی لحضات خود به درستی استفاده کند و همچنین رضایت آنها از موسسه شما افزایش میابد.

ارسال نتایج


می توانید از طریق پنل پیامک نتایج و عملکرد  دواطلبان را اطلاع رسانی کنید.پیامک به دلیل در دسترس بودن و سهولت استفاده بهترین ابزار اطلاع رسانی محسوب می شود.ارسال نتایج از طریق پیامک سریع تر,ارزان تر  و ساده تر از سایر روش های اطلاع رسانی است. همچنین می توانید زمان برگزاری کلاس ها و آزمون ها و تغییرات غیرمترقبه در زمان و تاریخ کلاس ها,میزان شهریه ها و سایر موارد را به داوطلب ارسال کنید.

حمایت از داوطلبان


یکی دیگر از مزایای پیامک در کلاس های کنکور حمایت و پشتیبانی از داوطلبان است.به شکلی که آنها احساس کنند که شما برای موفقیت در آزمون در کنار آنها هستید و از آنها حمایت می کنید.برای نمونه می توانید روز قبل از برگزاری آزمون اصلی برای داوطلب آرزوی موفقیت کنید.این کار باعث می شود تا افراد تصویر ذهنی مثبتی نسبت به عملکرد موسسه شما داشته باشند و کلاس های شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند.این امر به معنای جذب افراد بیشتر در بلند مدت است. رادین با بهره گیری از کادر متخصص و مجرب راهی مطمئن به سوی افزایش اعتبار موسسه و کسب درآمد بیشتر است.ما به شما کمک خواهیم کرد تا خود را به خوبی به دیگران معرقی کنید و با ارائه خدمات متنوع پیامکی رضایت داوطلبان را جلب کنید.استفاده از پنل پیامک رادین به معنای کسب درآمد بیشتر با صرف هزینه ای اندک است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کاربردها و مزایای پیامک در کلاس های تقویتی کنکور




,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.